piątek, 19 marca 2010

Notka wprowadzająca - praktyki IBM

Tytułem wstępu:

Witam wszystkich na moim blogu. :)

Jest to moja pierwsza styczność z notowaniem w internecie tego, co robię w swoim życiu, proszę o podwójną wyrozumiałość z tego względu, że będę się starał zamieszczać tutaj postępy moich prac nad nowo poznanymi technologiami, tworzonymi projektami itp., a nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.

Jako, że niedługo kończę studia, a w CV nadal pusto, jakiś czas temu podjąłem decyzję o wzięciu udziału w praktykach IBM. Postaram się zamieszczać na swoim blogu postępy w mojej pracy nad tematem projektu jaki sobie wybrałem: "Creating user interface for Human Tasks in IBM WebSphere Process Server V7 with Grails".

Główne cele mojej pracy obejmować będą:

1. Naukę Grails.

2. Uruchomienie Grails na Websphere Process Server (WPS).

3. Stworzenie przykładowego procesu biznesowego w Websphere Integration Developer (WID) z zadaniem użytkownika (z ang. Human Task).

4. Rozpoznanie sposobu tworzenia interfejsu użytkownika dla procesu biznesowego w Grails.

5. Stworzenie interfejsu użytkownika, o którym mowa w powyższym punkcie.

6. Podsumowanie pracy w postaci dokumentu.

Cała praca wykonana będzie na VMware z Linuksem. Już od jakiegoś czasu realizuję pierwszy cel, niedługo postaram się napisać jak mi idzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz